
FORD C-MAX alkatrész és kiegészítők
-
Kérjük, válassza ki a járművét
-
Alkatrész FORD C-Max (DM2)
02.2007 - 09.2010 Karosszéria típusa: egyterű
-
Alkatrész FORD C-Max II (DXA/CB7, DXA/CEU)
04.2010 - 06.2019 Karosszéria típusa: egyterű
-
Alkatrész FORD Grand C-Max (DXA/CB7, DXA/CEU)
12.2010 - 06.2019 Karosszéria típusa: egyterű


Alkatrész katalógus FORD C-MAX
-
FORD C-MAX téligumik
-
FORD C-MAX négyévszakos gumik
-
Gumiabroncs részére FORD C-MAX
-
Motorolaj
Találjon akciós ajánlatokat FORD C-MAX tartozékok
- A gyártott modellek száma összesen 3
- A jelenleg gyártott modellek -
- A modell első verziója C-MAX (DM2)
- Az első verzió gyártási éve 2007
- Az első verzióba beépített motor 1.6, 1.6 TDCi, 1.8, 1.8 Flexifuel, 1.8 TDCi, 2.0, 2.0 TDCi
- A gyártott motorverziók száma összesen 65
- A jelenleg gyártott motorok -
- A legtöbb motorverzióval készült modell II (DXA/CB7, DXA/CEU)
- Max. teljesítmény [KW] 140
- Min. teljesítmény [KW] 63
- Max. teljesítmény [LE] 190
- Min. teljesítmény [LE] 85
- Max. hengerek 4
- Min. hengerek 3
- Max. hengertérfogat (cm3) 1999
- Min. hengertérfogat (cm3) 998
- Max. motor hengerűrtartalom 2.0
- Min. motor hengerűrtartalom 1.0
- Motor hengerűrtartalom 1.0, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0
- Motor típusa Dízel, Otto, Plug-in hibrid
- Meghajtás típusa Elsőkerék-hajtás
- Karosszéria típusa egyterű
- A modell neve más országokban C-MAX
- A leggyakrabban cserélt kopó alkatrészek Olajszűrő, Fékbetét, Levegőszűrő, Féktárcsa, Ablaktörlő lapát, Pollenszűrő, Motorolaj, Üzemanyagszűrő, Lengéscsillapító, Kerékcsapágy
- Népszerű gumiabroncsméretek 205 55 r16, 225 40 r18, 195 65 r15, 215 55 r16, 205 50 r17

FORD C-MAX vélemények és tapasztalatok
7.9/10
- Ár
- Külső kialakítás
- Belső kialakítás
- Ülés kényelem
- Tisztaság
- Festék bevonat minősége
- Olaj fogyasztás
- Felépítmény minősége
- Kormányzási hatótávolság
- Hangszűrés
-
Ár
19 3 -
Felépítmény minősége
9 11 -
Külső kialakítás
20 4 -
Tisztaság
7 82 -
Festék bevonat minősége
1 6 -
Belső kialakítás
28 12 -
Ülés kényelem
13 0 -
Ergonómia
36 0 -
Kormány igazítás
6 0 -
Anyagminőség
19 10 -
Gyárilag beépített audió rendszer
26 6 -
Műszerfal olvashatóság
3 0 -
Fedélzeti számítógép
4 2 -
Kormányzási hatótávolság
1 1 -
Szállítható teher
48 0 -
Hátsó ülések kényelmessége
16 6 -
Belső átalakítások
37 1 -
Klímaberendezés
21 3 -
Első ülés kényelmessége
54 2 -
Belső tér
82 2 -
Fényszórók
12 5 -
Hangszűrés
18 22 -
Felfüggesztés teljesítménye
24 13 -
Kormányzási reakció
76 2 -
Utazási kényelem
23 1 -
Hideg indítás
22 6 -
Üzemenyag gazdaságosság
62 11 -
Olaj fogyasztás
1 4 -
Autó teljesítménye
79 5 -
Fékek
21 0 -
Kormányzási válaszidő
12 1 -
Sebességváltó
16 6 -
Tempomat
1 0 -
Úttartás
42 7 -
Kormányozhatóság
16 0 -
Biztonsági rendszer hatékonysága
11 0 -
Üzemeltetési költség
16 6 -
Szerviz és alkatrész ellátás
6 1 -
Extra tartozékok
7 2 -
Karosszéria minősége
4 0

A Ford C-Max egy kompakt kisbusz, melynek gyártása 2003 óta tart. Az autókat Németországban és Spanyolországban szerelik össze, míg a hibrid modellek az USA-ban készülnek. A modell az első autó a világon, mely megkapta az „Allergiamentes utastér” tanúsítványt (a TÜV Rheiland Group-tól), ami azt bizonyítja, hogy a belső kárpitozáshoz hipoallergén anyagokat használtak fel.
A Ford C-Max gépkocsik története
Az autóból két generáció és egy módosított modell készült. Az első Ford C-Max generáció a Ford C1 alaplemezre épült, melyet a Ford kölni fejlesztési központjában a Ford, a Mazda és a Volvo mérnökei készítettek. Ez a három cég előnyeit kombinálta: a Volvo biztonságát, a Ford kényelmét és a Mazda merev karosszériáét.
2007-ben a modellt átalakították, és megjelenése kezdett a „Kinetic Design” elveinek megfelelően alakulni. A dizájnkoncepció szerint az autó minden külső elemének mozgást kell tükröznie, még akkor is, ha a gépkocsi áll. A modellre nagy hűtőrács és függőlegesen felszerelt négyszögletes ködlámpák kerültek.
A második generációs Ford C-Max kisbuszt 2009-ben, Németországban, a Frankfurt am Main-i Autókiállításon mutatták be. A modell 2010-ben jelent meg a piacon. Az autókat az MkIII alaplemezre építették, ami TVC rendszerrel (nyomatékvekoros vezérlőrendszer) rendelkezik. Ez az opció 5-üléses kisbusz esetében első alkalommal volt elérhető.
A módosított MKII Ford C-Max jellemzői
2015-ben a vállalat bemutatta a közönségnek a második generáció módosított verzióját. Az autó új formájú motorháztetőt kapott, a fényszórók domborúbbak lettek, a ködlámpák pedig jelentősen nagyobb méretűek. A lökhárítórács most keskeny és hosszú, míg a hűtőrács az ellenkezője - szélesebb lett. A belső térben alapvető módosítások történtek: a műszerfalon található sok gomb helyett kényelmes érintőképernyő került beépítésre a hangvezérléses SYNC 3 rendszerhez.
Standard vagy kiegészítő opcióként (csomagtól függően) a második generációs Ford C-Max gépkocsik parkolóasszisztenssel, tolatókamerával, adaptív tempomattal, Powershift rendszerrel (ez az üzemanyaggal való takarékoskodásban segít) lehet felszerelni. Emellett az autóba adaptív fényszórók építhetők be, melyek számos üzemmódban használhatók.
A gyár nagy figyelmet fordított a biztonságra is. A kisbuszba Active City Stop rendszer, mely alacsony sebesség mellett segít elkerülni a baleseteket, valamint IPS, ESP, biztonsági öv figyelmeztető érzékelők stb. építhető be.
Hogyan vásároljunk Ford C-Max alkatrészeket online
Ford C-Max kisbusz alkatrész katalógusunkban mindent megtalál, amire autója javításához szüksége van: féknyergeket, gyújtógyertyák, ablaktörlőlapátokat stb. Áraink alacsonyak és rendszeresen vannak akcióink. Legyen az ügyfelünk és vásároljon gazdaságosan - Autoalkatreszonline24.hu webáruház