
PORSCHE CAYENNE alkatrész és kiegészítők
-
Kérjük, válassza ki a járművét
-
Alkatrész PORSCHE Cayenne (9PA)
09.2002 - 09.2010 Karosszéria típusa: zárt terepjáró
-
Alkatrész PORSCHE Cayenne (92A)
06.2010 - ... Karosszéria típusa: SUV, zárt terepjáró
-
Alkatrész PORSCHE Cayenne (9YA)
05.2017 - ... Karosszéria típusa: SUV, zárt terepjáró
-
Alkatrész PORSCHE Cayenne Coupe (9YB)
01.2019 - ... Karosszéria típusa: SUV, zárt terepjáró


Alkatrész katalógus PORSCHE CAYENNE
-
PORSCHE CAYENNE téligumik
-
PORSCHE CAYENNE négyévszakos gumik
-
Gumiabroncs részére PORSCHE CAYENNE
-
Motorolaj
Találjon akciós ajánlatokat PORSCHE CAYENNE tartozékok
- A gyártott modellek száma összesen 4
- A jelenleg gyártott modellek (92A), (9YA), Coupe (9YB)
- A modell első verziója Cayenne (9PA)
- Az első verzió gyártási éve 2002
- Az első verzióba beépített motor S 4.5, Turbo 4.5
- A gyártott motorverziók száma összesen 63
- A jelenleg gyártott motorok 3.0 Diesel, 3.0 S, 3.6, 3.6 GTS, 3.6 S, 4.2 S Diesel, 4.8 GTS, 4.8 S, 4.8 Turbo, 4.8 Turbo S, 2.0 E-Hybrid AWD, 2.9 S AWD, 3.0 AWD, 3.0 E-Hybrid AWD, 4.0 GTS, 4.0 S AWD, 4.0 Turbo AWD, 4.0 Turbo S E-Hybrid AWD, S E-Hybrid AWD, Turbo E-Hybrid AWD, 4.0 GTS AWD, 4.0 Turbo GT AWD
- A legtöbb motorverzióval készült modell (92A)
- Max. teljesítmény [KW] 544
- Min. teljesítmény [KW] 155
- Max. teljesítmény [LE] 740
- Min. teljesítmény [LE] 211
- Max. hengerek 8
- Min. hengerek -
- Max. hengertérfogat (cm3) 4806
- Min. hengertérfogat (cm3) 1984
- Max. motor hengerűrtartalom 4.8
- Min. motor hengerűrtartalom 2.0
- Motor hengerűrtartalom 2.0, 2.9, 3.0, 3.2, 3.6, 4.0, 4.2, 4.5, 4.8
- Motor típusa Dízel, Otto, Full hibrid, Plug-in hibrid
- Meghajtás típusa Összkerékhajtás
- Karosszéria típusa SUV
- A modell neve más országokban CAYENNE
- A leggyakrabban cserélt kopó alkatrészek Olajszűrő, Fékbetét, Levegőszűrő, Féktárcsa, Ablaktörlő lapát, Pollenszűrő, Motorolaj, Üzemanyagszűrő, Lengéscsillapító, Kerékcsapágy
- Népszerű gumiabroncsméretek 235 65 r17, 255 55 r18, 235 60 r18, 255 50 r19, 275 40 r20

PORSCHE CAYENNE vélemények és tapasztalatok
6.9/10
- Külső kialakítás
- Tisztaság
- Belső kialakítás
- Ülés kényelem
- Ár
- Festék bevonat minősége
- Belső átalakítások
- Fényszórók
- Felépítmény minősége
- Szállítható teher
-
Ár
1 2 -
Felépítmény minősége
1 1 -
Külső kialakítás
10 3 -
Tisztaság
2 0 -
Festék bevonat minősége
0 1 -
Belső kialakítás
2 0 -
Ülés kényelem
1 0 -
Ergonómia
2 1 -
Anyagminőség
13 4 -
Gyárilag beépített audió rendszer
9 1 -
Fedélzeti számítógép
1 0 -
Szállítható teher
2 2 -
Hátsó ülések kényelmessége
1 0 -
Belső átalakítások
0 1 -
Klímaberendezés
5 0 -
Első ülés kényelmessége
11 5 -
Belső tér
3 0 -
Fényszórók
0 1 -
Hangszűrés
5 2 -
Felfüggesztés teljesítménye
7 9 -
Kormányzási reakció
24 0 -
Hideg indítás
2 0 -
Üzemenyag gazdaságosság
5 13 -
Olaj fogyasztás
0 6 -
Autó teljesítménye
26 5 -
Fékek
6 1 -
Kormányzási válaszidő
3 0 -
Sebességváltó
3 0 -
Úttartás
6 0 -
Kormányozhatóság
6 0 -
Biztonsági rendszer hatékonysága
2 0 -
Üzemeltetési költség
4 17 -
Szerviz és alkatrész ellátás
1 0

A Porsche Cayenne crossovert 2002 óta gyártják, és felső kategóriába tartozik. Az összeszerelést Lipcsében, Osnabrück-ben (Németországban) és Pozsonyban (Szlovákia) végzik. 2006-ban két sportmodellt vezető csapat megnyerte a kéthetes Transzszibériai rally-t, mely során 7000 km-t tettek meg sikeresen. 2017-ben a modell az Euro-NCAP törésteszten 5-csillagos eredményt ért el.
A Porsche Cayenne története
Az autónak három generációja, és két alakított verziója volt. Az első generáció, a 955, ugyanarra az alaplemezre épült, mint a VW Touareg és az Audi Q7 modellek. A 2006-ban gyártott crossovert kategóriájában a leggyorsabb sorozatgyártású modellnek tartották. Turbo S sportverziója 4,7 másodperc alatt gyorsult 0-ról 100 km/h-ás sebességre. Ráadásul, a légrugóknak és az összkerék-meghajtásnak köszönhetően terepen is kiválóan teljesített.
2006-ban készült 26 darab S Transsyberia SUV, melyet légzőcsővel szereltek fel, így 750 mm mély vízen is keresztül tudott hajtani. Ezeket a járműveket tűzoltók és egészségügyi szolgálatok használták.
A megújult, 2009-től forgalmazott 957 gépkocsi volt a márka első olyan modellje, amelyet dízelmotorral szereltek fel. Ugyanakkor a Turbo S verzió exkluzív, karbon-kerámia fékeket kapott.
A 958 generációt 2010-ben mutatták be. Az autó karosszériájának gyártása során magnéziumot és alumíniumot használtak fel, ami a gépkocsi tömegének 250 kg-al való csökkentését tette lehetővé. 2017 májusában a gépkocsi sorozatgyártása bekerült a Guinness rekordok könyvébe: az autó egy 285 tonnás Airbus A380-as repülőgépet 42 méterre vontatott el.
A Porsche Cayenne 5YA jellemzői
Az új generációs crossovert 2017 őszén, a Frankfurt am Main-ban megrendezett Nemzetközi Autókiállításon ismerhette meg a közönség. Minden fényszóróba 4 LED került, az új autó hátsó lámpája pedig vizuálisan egyetlen egységből állt. Az utastérben egy 12-inches érintőképernyő található, melyen keresztül az autó fő funkciói elérhetők. A gyártó interaktív navigációs rendszert is beépített a modellbe.
Az autóban adaptív légrugózás volt, a márka 4D vezérlőjével. Ez folyamatosan figyeli a forgalmat, és ehhez mérten állítja a felfüggesztés paramétereit. Ezenkívül, az autó hátsókerék-kormányzással volt felszerelve - a technológia segít a fordulási sugár lecsökkentésében, és kanyarodás közben megnöveli a jármű stabilitását.
Az autókat gyárilag a márka PSM (Porsche Stability Management) rendszerével szerelik fel, melynek érzékelői az irányt és a sebességet figyelik. Ez a technológia ABS, kipörgésgátló (ASR), Önműködő fék differenciáló (ABD) rendszereket, valamint motorfék-szabályozást (MSR) tartalmaz.
Hogyan vásároljunk Porsche Cayenne alkatrészeket online
Szeretné gyorsan megvásárolni az összes szükséges alkatrészt? Autoalkatreszonline24.hu - látogasson el webáruházunkba! Online kérését a lehető lerövidebb idő alatt feldolgozzuk. Nézze meg Cayenne alkatrész katalógusunkat, és rendeljen gyújtógyertyákat, fékbetéteket vagy bármilyen más alkatrészt még ma. A lehető legrövidebb idő alatt szállítjuk az alkatrészeket.